9 Eylül 2013 Pazartesi








Merhaba... Ben de birçok arkadaşım gibi blog modasına uydum, bulurum yazacak bişeyler dedim kolları sıvadım. Çünkü biliyorum ki bloglar, yazıcıları için evlat gibi oluyorlar. 
Yazacak pek bişey yok aslında... paylaşımlarımın mümkün olduğunca güncel olmasına dikkat edeceğim çünkü takip ettiğim bloglarda eski sayfalarla karşılaşınca gıcık oluyorum:))
blaog hazırlama fikrini kendisine açtığımda "amaan boşver ne uğraşacaksın" diyen sevgili eşime tüm desteklerinden dolayı teşekkürler:))

5 yorum:

  1. iyi ki açmışınız bu bloğu hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. Ya gerçekten çok ii olmuş bu. Hayirli olsun herkeslere artık sana telefon edip elif bana hızlı yapılacak bi şeyler söyle dememe gerek kalmadı kurtuldun benden ��

    YanıtlaSil
  3. Abla benim icin de kolay hazirlanir tarifler falan koyarsan sevinirim ya biliosun halimi :P kurufasulye pilav makarna gibi.. bu yemekleri ne kadar cesitlendirebilirsek o kadar rahat ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oglum ekmek bulamazsan pasta ye bu tariflerden bak öğren yap ye.

      Sil
    2. Ben tamamen saglikli beslendigim icin pastayla aram pek yok, ekmek bulamazsam meyve yiyorum beni bilen bilir.. :P

      Sil